مودریچ شایسته یک توپ طلای دیگر است

مودریچ شایسته یک توپ طلای دیگر است

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید به تمجید از لوکا مودریچ ستاره کروات پرداخت و معتقد است که فرم اخیر این بازیکن، شایسته کسب یک توپ طلای دیگر می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در فینال سوپر کاپ اسپانیا، لوس بلانکوس با دو گل از سد اتلتیک بیلبائو عبور کرد و به مقام قهرمانی سوپرکاپ رسید. این عنوان در حالی به دست آمد که رئال مادرید در فصل گذشته نتوانسته بود جامی کسب کند.

به نقل از مارکا، فلورنتینو پرز پس از پایان بازی گفت: "مودریچ و کورتوا؟ نمی‌خواهم زیاده‌روی کنم، اما آن‌ها بهترین بازیکنان در پست‌شان می‌باشند. مودریچ واقعا بی نظیر است و فکر می‌کنم که نمایش‌های اخیرش شایسته کسب یک توپ طلای دیگر نیز باشد."

در دقایق پایانی بازی کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت مارسلو را وارد زمین کند تا این مدافع برزیلی با رکورد پاکو خنتو که 24 قهرمانی با لباس رئال مادرید در زمین مسابقه‌ است، برابر شود.

"مارسلو یک اسطوره است. او لیاقت یک تشویق ایستاده از سوی هواداران را داشت و خوشحالم که این اتفاق در جایی رقم خورد که مادریدیستاهای زیادی حضور داشتند."

"ما می‌خواهیم در همه زمینه‌ها قهرمان شویم و همیشه هدفمان این بوده است. امسال، شصتمین سالی است که در خدمت رئال مادرید هستم و باید بگویم که از همان ابتدا همینطوری فکر می‌کردیم."

4416