حذف سپاهان با مثلث طلایی سجاد، دانیال و سروش/ پنالتی تمرین نکرده بودند!

حذف سپاهان با مثلث طلایی سجاد، دانیال و سروش/ پنالتی تمرین نکرده بودند!

پایگاه خبری فوتبالی- سه بازیکن تاثیر گذار تیم سپاهان در بازی با آلومینیوم اراک پنالتی خود را خراب کردند.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم سپاهان و آلومینیوم اراک بعد از تساوی یک-یک در 120 دقیقه با برتری 3-4 آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی به پایان رسید.

محرم نویدکیا که در دقایقی پایانی دروازه اصلی خود یعنی کنت را از دروازه بیرون کشید و حجت صدقی را برای ضربات پنالتی درون دروازه تیمش قرار داد و او علیرغم اینکه 2 ضربه آلومینیومی ها را گرفت نتوانست سپاهان را به پیروزی برساند زیرا سه بازیکن تاثیر گذار نویدکیا در این فصل یعنی سجاد شهباززاده، دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی پنالتی های خود را از دست دادند تا سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با این رقابت ها خداحافظی کند.

به نظر می‌رسید بازیکنان سپاهان آمادگی ذهنی کافی را در ضربات پنالتی نداشتند و به طور ناخوداگاه این ماجرا مطرح می شود که در آستانه این بازی مهم در جام حذفی سپاهانی ها تمرین پنالتی انجام نداده بودند. 

پنالتی زدن البته از جمله کارهایی در فوتبال است که باید مرتب تمرین شود و حتی بهترین بازیکنان هم ممکن است پنالتی خراب کنند. پیش از بازیهای حذفی هم که کار ممکن است به ضربات پنالتی بکشد، مربی ها با تیمشان تمرین پنالتی می کنند و بهترین پنالتی زنان را برای پنالتی زدن انتخاب می کنند.

عکس از مهران ساکی

9697