دردسرهای تمدید قرارداد نویر برای بایرن‌مونیخ/ خروج قطعی نوبل

دردسرهای تمدید قرارداد نویر برای بایرن‌مونیخ/ خروج قطعی نوبل

پايگاه خبری فوتبالی - در صورت تمدید قرارداد مانوئل نویر، دیگر آینده ای برای الکساندر نوبل در مونیخ وجود نخواهد داشت و این دروازه بان جوان مونیخ را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی و اسکای اسپورتس، مانوئل نویر، کاپیتان باواریایی ها تا تابستان سال 2023 میلادی با بایرن مونیخ قرارداد دارد. سران بایرن مونیخ در سال گذشته الکساندر نوبل را از شالکه 04 به خدمت گرفتند اما به دلیل نیمکت نشینی های متوالی، این دروازه بان به موناکو قرض داده شد تا در زمان مناسب به بایرن مونیخ بازگردد.

اما اخباری که از درون باشگاه مونیخی به گوش می رسد، حاکی از علاقه‌ی سران تیم به تمدید قرارداد مانوئل نویر دارد. طبق گزارش اسکای اسپورتس، به نظر می رسد که کارهای تمدید قرارداد مانوئل نویر در حال نهایی شدن است و این دروازه بان ملی پوش آلمانی قراردادی سه ساله با باواریایی ها امضاء می کند.

این اتفاق قطعا باعث خروج الکساندر نوبل از بایرن مونیخ خواهد شد زیرا این دروازه بان جوان به هیچ وجه به دنبال نیمکت نشینی نیست.

از این رو، گزارش هایی از علاقه‌ی بایرن مونیخ به استفان اورتگا، دروازه بان آرمینیا بیله‌فلد وجود دارد. اورتگا پیش از جذب اسون اولرایش در فصل تابستان نیز مد نظر بایرن مونیخی ها بود اما او نیز به علت نیمکت نشینی درخواست باواریایی ها را نپذیرفت.

در حال حاضر کریستین فروختل، دروازه بان سوم بایرن مونیخ است که البته در صورت خروج اولرایش، تجربه‌ی کمی برای ایفای نقش به عنوان دروازه بان دوم دارد.

9404