آخرین وضعیت مصدومان میلان قبل از بازی با اسپتزیا از زبان پیولی

آخرین وضعیت مصدومان میلان قبل از بازی با اسپتزیا از زبان پیولی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی روسونری پیش از بازی با اسپتزیا در رابطه با آخرین وضعیت مصدومان تیمش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش  فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، استفانو پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی میلان با اسپتزیا در رابطه با آخرین شرایط مصدومین تیمش توضيحاتی ارائه داده که در ادامه می خوانید:

چه زمان ربیچ به آمادگی کامل می رسد؟

"مشکلات او بسیار مهم بوده اند و برای بازگشت به سطح گذشته اش کمی زمان نیاز دارد، به خصوص برای بازیکنی با خصوصیات او. آنته در هر لحظه باید عملکردی انفجاری داشته باشد و فکر نمی کنم زمان زیادی برای دیدن عملکرد سابق او طول بکشد اما باید صبور باشیم. نبود توموری برای ما سخت است اما او فقط در سه الی چهار بازی غایب خواهد بود."

وضعیت پلگری چطور است؟

"او قطعا بهتر است اما فکر می کنم که بعد از وقفه بعدی بازخواهد گشت. او کیفیت دارد اما ثبات کمی نیز داشته است که باید بر روی آن کار کند."

در رابطه با براهیم دیاز؟

"میلان می تواند بدون هر بازیکنی کارش را انجام بدهد، این موضوع بستگی به رعایت سلسله مراتب دارد. اگر عملکرد بازیکنی افت کند، بنابراین بازیکن دیگری آماده است تا جای او را پر کند. اگر می خواهید برای میلان بازی کنید و یک شروع کننده در ترکیب اصلی باشید باید برای آن آماده شوید."

در رابطه با فلورنتزی؟

"کمی زمان نیاز داشت، به این دلیل که او قبل ورودش به میلان مصدوم بود. در ابتدا من کمی جلوتر از او استفاده کردم اما او به عنوان دفاع کناری حس بهتری دارد. او به لحاظ فنی بسیار بازیکن باهوش و سطح بالایی است. او بازیکن بسیار انعطاف پذیری است و در هر دو فاز دفاعی و هجومی کارآمد می باشد."

9404