شکست حرفه ای‌ها در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی!

شکست حرفه ای‌ها در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی!

پایگاه خبری فوتبالی- دو نماینده ایران در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا، با جام حذفی خداحافظی کردند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم فولاد و سپاهان که موفق شده بودند مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و امروز با حریفانشان در مرحله گروهی این رقابتها آشنا شدند، چند ساعت بعد از قرعه کشی این مسابقات، روز خوبی را در جام حذفی تجربه نکردند و در جام حذفی به مس کرمان و آلومینیوم باختند.

هر چند این دو تیم هر دو در ماراتن پنالتی ها حذف شدند اما نکته نگران کننده درباره این دو تیم نحوه بازی کردن آنها در زمین بود. مطمئنا تیمهای الدحیل قطر، الغرافه قطر، شباب الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان تیم های به مراتب با کیفیت تری از آلومینیوم و مس کرمان هستند و مطمئنا می توانند برای تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان خطرساز و خطرناک باشند.

حالا جواد نکونام و محرم نویدکیا باید تمام تمرکز خود را روی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بگذارند و اما قطعا افسوس حذف از جام حذفی را می خورند چون می توانستند با قهرمانی در جام حذفی سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2023 را به دست بیاورند. 

در هر حال باید منتظر ماند و دید کادرفنی و مدیریتی این دو تیم برای بهبود وضعیت تیم هایشان چه خواهند کرد اما واقعیت این است که دو تیمی که مجوز حرفه ای گرفته اند در لیگ قهرمانان آسیا کار راحتی ندارند. 

9697