حذف شگفتی‌وار مدافع قهرمانی جام حذفی برابر تیم لیگ یکی/ نکونام مس را دست کم گرفت!

حذف شگفتی‌وار مدافع قهرمانی جام حذفی برابر تیم لیگ یکی/ نکونام مس را دست کم گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- فولاد خوزستان مدافع  قهرمانی جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر مس کرمان شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، تیم مس کرمان در ورزشگاه خانگی خود شگفتی ساز شد و کرمانی ها موفق شدند تیم فولاد را بعد از تساوی یک - یک در 120 دقیقه در ضربات پنالتی شکست دهند.

فولاد به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی در حالی مقابل حریف لیگ یکی‌اش شکست خورد که تا دقایق آخر بازی از حریفش عقب بود منتهی وحید امیریه با یک ضربه سر بازی را به تساوی کشاند و البته فولاد خوش‌شانس بود که در دقیقه 3+90، ضربه صیاد کوکبی به تیر دروازه خورد تا کار به وقت اضافه کشیده شود. به نظر می رسد که فولاد خوزستان حریف لیگ دسته اولی اش را دست کم گرفته بود و این در حالی بود که مس کرمان در رده دوم جدول لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد و سال گذشته هم از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر بود.

حذف قهرمان دوره قبلی جام حذفی، اگر چه مهمترین شگفتی این فصل محسوب می‌شود اما اولین آن نیست و در مرحله قبل، خلیج فارس ماهشهر که در لیگ دو حضور دارد، توانست هوادار لیگ برتری را حذف کند. البته امروز خیبر خرم آباد هم از سد صنعت نفت گذشت منتهی آبادانی‌ها با تیم اصلی‌شان به لرستان نرفته بودند.

در هر حال هواداران فولاد به شدت از عملکرد تیمشان ناراحت هستند و این باخت را باور نمی کنند. شکست فولاد مقابل مس کرمان، باعث خوشحالی استقلالی ها هم شده است و آنها در شبکه های اجتماعی از شکست فولاد و تیم نکونام ابراز خوشحالی کرده اند. سال گذشته در فینال جام حذفی، فولاد خوزستان، استقلال را در ضربات پنالتی شکست داد و قهرمان جام حذفی شد.

9697