نویدکیا: به سپاهان نیامدم که با یک یا ۲ باخت بترسم و خداحافظی کنم/ داوران با داد و فریاد احساساتی نشوند

نویدکیا: به سپاهان نیامدم که با یک یا ۲ باخت بترسم و خداحافظی کنم/ داوران با داد و فریاد احساساتی نشوند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سپاهان اصفهان مدعی شد تیمش روی صحنه‌ای که ظاهراً خطا نبوده، گل خورده است.

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا پس از شکست سپاهان اصفهان مقابل آلومینیوم اراک در دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار داشت: ابتدا باید دوباره از تیم آلومینیوم تشکر کنم که در چند روز گذشته به ما کمک کردند و زمین در اختیار ما گذاشتند. درباره بازی باید بگویم که ما در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم و بعد از آن تا دقیقه 25 فوق‌العاده خوب بازی کردیم، ولی یک مقدار بعد از آن عقب‌نشینی کردیم و روی یک صحنه‌ای که فکر می‌کنم خطا نبود، آلومینیوم به گل رسید و از دقیقه 30 یک فوتبال معمولی انجام دادیم، ولی هرچه  روبه جلو رفتیم بچه‌های ما خوب بازی کردند و حتی در وقت‌های اضافه هم بازی را کنترل کردیم.
وی ادامه داد: ما شانس گلزنی هم داشتیم، ولی برای من باورکردنی نیست که نتوانستیم استفاده کنیم. ضربات پنالتی را هم بالاخره همه دیدند و نمی‌توانیم تیم‌ها را با ضربات پنالتی مقایسه کنیم. به آلومینیوم بابت صعود باید تبریک بگویم و از هواداران‌مان معذرت‌خواهی می‌کنم. بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را کردند. در جام حذفی این اتفاقات می‌افتد، ولی نمی‌شود توجیه کرد، چون ما یک جام را از دست دادیم و امیدوارم که در لیگ جبران کنیم. امیدوارم که داوران ما هم با داد و فریاد احساساتی نشوند و سوت‌های الکی نزنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: من به این تیم نیامده‌ام که با یک یا دو باخت بروم. من هیچ وقت از روزی که از فوتبال خداحافظی کردم تا روزی که سرمربی سپاهان شدم، هیچ ارتباطی با باشگاه نداشتم و هیچ وقت دست و پا نزدم و خودم را به کسی وصل نکردم که به سپاهان بیایم. یک روزی از من خواستند و با آقای ساکت چندین بار جلسه گذاشتیم که شرایط تیم خوب نیست و شاید من بتوانم به سپاهان کمک کنم. من تا روزی که بتوانم به سپاهان کمک کنم هستم، ولی اینکه فکر کنید با یک یا دو باخت بخواهم بترسم و بگویم خداحافظ، چنین موضوعی نیست. من تا روز آخر کارم را به خوبی انجام می‌دهم، اما مسئولان باشگاه هم تصمیم‌گیرنده هستند و آنها باید پاسخگو باشند. من از نوع فوتبالی که تیمم انجام می‌دهم راضی‌ام و فکر می‌کنم فوتبال خوبی است. قطعاً ما در لیگ جزو تیم‌هایی هستیم که رقابت سختی برای قهرمانی خواهند داشت. فوتبال بالا و پایین دارد و بعضی وقت‌ها هم نمی‌شود که در مورد بازی انتقاد غیراصولی کنیم.

نویدکیا خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در اراک اینقدر موقعیت ایجاد و به آلومینیوم فشار وارد کرده باشد. این نشان می‌دهد که تیم من خوب کار کرده است، ولی برای من عجیب است که موقعیت‌های‌مان گل نمی‌شود. کاری نمی‌توان کرد و باید کارمان را ادامه دهیم، قطعا کارم تا روز آخر ادامه خواهم داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آلومینیوم می‌تواند در جام حذفی هم موفق باشد، عنوان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و در این تیم شکی وجود ندارد، ولی هر سرمربی می‌داند که در کدام پست‌ها مشکل دارد و اگر این تیم بتواند شرایط را فراهم کند قطعاً می‌تواند رقیب خیلی سرسختی باشد، ولی باید یک واقعیت‌هایی را هم قبول کرد. من آلومینیوم را دوست دارم و نوع فوتبالش جذاب است، ولی اگر می‌خواهند بهتر از این باشند و مقام بیاورند اینکه در 15 بازی پنج برد به دست آورده‌اند شاید آنها را اذیت کند و باید در نیم‌فصل تقویت شود تا بردهای بیشتری به دست آورد و در آینده رقیب خوبی برای همه تیم‌ها خواهد شد.

نویدکیا  در واکنش به این موضوع که بین سروش رفیعی و ولسیانی درگیری به وجود آمد، تصریح کرد: ولسیانی و شهباززاده سر یک موضوعی بحث می‌کردند و رفیعی صحبت‌های‌شان را ترجمه می‌کرد که این دو بازیکن منظور هم را اشتباه متوجه شده بودند. این مسائل در فوتبال طبیعی است.

6641