اتحاد خانواده بازیکن اورتون در پی اتهام آزار جنسی کودکان

اتحاد خانواده بازیکن اورتون در پی اتهام آزار جنسی کودکان

پایگاه خبری فوتبالی - همسر یکی از بازیکنان اورتون که به  آزار جنسی کودکان متهم شده، از وی حمایت می کند و در کنار وی مانده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن مذکور در حال حاضر به قید وثیقه آزاد است که به علت مسائل حقوقی تا کنون نام وی افشا نشده است. جمعه گذشته قاضی مدت تحقیقات را تمدید کرد و بدین ترتیب وثیقه این بازیکن همچنان در گرو دادگاه خواهد بود.

پلیس ها در ژولای سال گذشته به خانه 2.5 میلیون پوندی بازیکن مذکور در شهر منچستر یورش بردند و برخی از اقلام را ضبط کردند. همسر این بازیکن پس از بازداشت به زادگاه خود برگشت اما در حال حاضر تصمیم گرفته که دوباره به انگلیس برگردد و از این ستاره غیرانگلیسی حمایت کند. یکی از منابع نزدیک به این خانواده می گوید:" آنها خانواده نیرومندی هستند که از همدیگر حمایت می کنند."

پلیس شهر منچستر در ژولای گذشته تائید کرده بود که یک مرد 31 ساله را به اتهام آزار جنسی کودکان بازداشت و پس از ضبط و ثبت مدارک با قید وثیقه آزاد شده است. گفته می شود که اتهام این فرد ارسال پیام به دختران زیر سن قانونی برای اغوای آنها به اعمال غیراخلاقی بوده است. با توجه به این که گیلفی سیگوردسون در این فصل هنوز بازی نکرده، خیلی ها گمانه زنی می کنند که متهم همین بازیکن است.

گفته می شود که باشگاه بازیکن مذکور او را تا پایان تحقیقات از تمرینات کنار گذاشته است. آزار جنسی کودکان یکی از جدی ترین تخلفات در بریتانیا به شمار می رود و به همین خاطر اگر اتهامات ثابت شود فرد مذکور احتمالا با حبس مواجه خواهد شد و مجبور خواهد شد تا فوتبال را کنار بگذارد.

4125