شوخی روز: رئال مادرید برای جام جدیدش جا ندارد!

شوخی روز: رئال مادرید برای جام جدیدش جا ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - در سالهای اخیر مرسوم شده که صفحه توییتر باشگاه ها با شوخی هایشان هواداران را سرگرم کنند و به آنها روحیه بدهند و حالا رئال مادرید هم همین مسیر را در پیش گرفته است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید یکشنبه با غلبه بر اتلتیک بیلبائو توانست برای دوازدهمین بار فاتح سوپرجام اسپانیا شود و تعداد جامهای تاریخش را به عدد 95 برساند. فعلا رکورد فوتبال اسپانیا در اختیار بارسلونا با 96 جام است که شاید یکی از کل کل ها میان هواداران دو تیم این باشد که چه تیمی زودتر به صد جام می رسد و تعداد جامهای تاریخش را سه رقمی خواهد کرد.

صفحه توییتر رئال مادرید روز دوشنبه تصویری از جستجو در گوگل منتشر کرده است. در حقیقت به نظر می رسد که مدیر صفحه رئال مادرید این عبارت را در گوگل جستجو کرده است:"از کجا می توان یک ویترین بزرگ تر خرید؟"

در حقیقت به نظر می رسد که صفحه توییتر رئال به شوخی می خواسته بگوید که با جام جدید، باشگاه رئال مادرید ویترین کافی برای نگه داری از جامهای تاریخش ندارد و به همین خاطر آنها برای قرار دادن جام جدید در موزه شان به دنبال یک ویترین جدید هستند.

رئال مادرید پس از کسب اولین جام سال 2022 روی ادامه فصل تمرکز دارد. رئال مادرید در حال حاضر با پنج امتیاز بیشتر از سویا صدرنشین لالیگاست اما تیم آندلوسی یک بازی کمتر دارد و در صورت بردن در بازی پیش رویش می تواند به دو امتیازی رئال برسد.

4125