شهاب زاهدی: هنوز با اسکوچیچ صحبت نکرده‌ام/ هدفمان کسب سهمیه لیگ اروپا است

شهاب زاهدی: هنوز با اسکوچیچ صحبت نکرده‌ام/ هدفمان کسب سهمیه لیگ اروپا است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین گفت: هنوز با دراگان اسکوچیچ برای دعوت به تیم ملی ایران صحبت نکرده‌ام.

به گزارش فوتبالی، شهاب زاهدی که همراه با تیم زوریا لوهانسک اوکراین در خصوص خبر دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران و اینکه آیا تاکنون با دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران صحبت کرده است، گفت: هنوز با اسکوچیچ صحبت نکرده‌ام ولی از طریق فدراسیون و باشگاه برای دعوت شدنم ارتباط گرفتم.

وی با رد خبر جدایی اش از زوریا در نقل و انتقالات زمستانی، تاکید کرد: قبلاً تجربه جدا شدن در نیم فصل را داشته‌ام. شرایط سختی برای هماهنگ شدن بازیکن در صورت جدایی در نیم فصل ایجاد می‌شود.

مهاجم ایرانی زوریا در خصوص شرایط این تیم هم تاکید کرد: فعلاً اوکراین سرد است. یک هفته تمرین داشتیم که فقط می‌شد دوید و هیچ کار دیگری نمی‌شد انجام داد. الان در آنتالیا هستیم و یک ماه اینجا اردو داریم.

زاهدی که با شبکه سه گفتگو می‌کرد، افزود: شرایط تیم خوب است. متاسفانه اللهیار (صیادمنش) را از دست دادیم که برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. یکی دو بازیکن دیگر هم در پست‌های دیگر از دست دادیم. با تلاش باشگاه تا الان چند بازیکن جدید جذب کردیم. هدف اصلی این است که این فصل حداقل در لیگ سوم شویم و دوباره سهمیه لیگ اروپا را به دست بیاوریم.

7474