تبریک ستاره گرانقیمت بارسلونا به دختر لوییز انریکه

تبریک ستاره گرانقیمت بارسلونا به دختر لوییز انریکه

پایگاه خبری فوتبالی - در ماه های اخیر رابطه میان فران تورس بازیکن کنونی بارسلونا و سیرا دختر لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا علنی شده است.

به گزارش فوتبالی، این رابطه زمانی آغاز شد که بازیکن 21 ساله در آن زمان در منچسترسیتی بازی می کرد و این دو از رابطه دور با هم در ارتباط بودند چرا که فران در انگلیس زندگی می کرد و سیرا در اسپانیا اقامت داشت. در حال حاضر با حضور فران در بارسلونا این رابطه برایش آسان تر است.

هر چند که مدتها بود که رسانه ها به این رابطه اشاره می کردند اما یکشنبه بالاخره این بازیکن اسپانیایی تصاویری از سیرا منتشر کرد تا رابطه را علنی کند. در حقیقت دختر سرمربی تیم ملی اسپانیا در مسابقات سوارکاری شرکت کرده بود و فران نمی خواست این مسابقات را از دست بدهد.

فران تورس تصویری از سیرا سوار بر اسب منتشر کرده که توانسته قهرمان مسابقات شود. در حقیقت سیرا در زمین اسب سواری پولو در بارسلونا شرکت کرده بود تا در مسابقات CSN2 حضور پیدا کند. بدین ترتیب بمب زمستانی بارسلونا رابطه خود با دختر لوئیز انریکه را تایید کرد و هیچ بعید نیست که به زودی به داماد سرمربی کنونی تیم ملی اسپانیا تبدیل شود.

فران تورس در اولین بازی خود در بارسلونا مقابل رئال مادرید چندان موفق نبود اما امیدوار است که در بازیهای بعدی نمایش بهتری داشته باشد چرا که این اولین بازی او پس از مدتها مصدومیت بود و قطعا می تواند در ادامه فصل شرایطش را عوض کند.

4125