شوخی بامزه آنچلوتی با ستاره کروات رئال مادرید

شوخی بامزه آنچلوتی با ستاره کروات رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید در سن 37 سالگی همچنان مهارنشدنی به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، مودریچ در بازی رئال مادرید و بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا یک گل زیبا را به ثبت رساند تا گره بازی را به سود رئال مادرید در نیمه اول باز کند. رئال مادرید با نتیجه دو بر صفر پیروز شد که لوکیتا عنوان بهترین بازیکن میدان را هم با تصمیم لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا کسب کرد.

مودریچ پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن میدان به سمت آنچلوتی رفت و انتظار داشت که مربی ایتالیایی به تعریف و تمجید از او بپردازد اما مربی ایتالیایی که شوخ طبع است و رابطه خوبی هم با بازیکنانش دارد، طوری وانمود کرد که انگار از مودریچ خشمگین است و خطاب به بازیکن کروات گفت:" چرا آن جا پاس اشتباه دادی؟"

مودریچ کمی متعجب شده بود چرا که انتظار نداشت که پس از نمایش خوبش مورد انتقاد مربی قرار بگیرد اما کارلو خیلی سریع خندید و او را بغل کرد تا نشان بدهد که چقدر از بازیکن تیمش راضی است. آنتونیو پینتوس بدنساز رئال مادرید که نظاره گر این صحنه بود و با خلق و خوی آنچلوتی آشنا بود هم در حال خندیدن بود چرا که می دانست که مربی ایتالیایی در حال شوخی با بازیکن آماده و سرحال تیمش است. قرارداد مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل به اتمام می رسد اما لوکیتا در پایان بازی گفت که توافق برای تمدید قراردادش با رئال مادرید کمتر از دو دقیقه به طول خواهد انجامید.

4125