عکس؛ چهره درهم هازارد در جشن قهرمانی رئال مادرید

عکس؛ چهره درهم هازارد در جشن قهرمانی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد بازیکن بلژیکی در جشن قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا زیاد خوشحال به نظر نمی رسید و به نظر می رسد که شایعات در مورد جدا شدنش قوت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید یکشنبه در ورزشگاه ملک فهد ریاض با نتیجه دو بر صفر پیروز شد تا برای دوازدهمین بار در تاریخش فاتح سوپرجام اسپانیا شود. با وجود آن که رئال مادرید توانست اولین جام فصلش را کسب کند اما به نظر می رسد که گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه یعنی ادن هازارد خوشحال نبود.

تصاویری که از هازارد در جشن قهرمانی منتشر شده نشان می دهد که بازیکن بلژیکی خوشحال نیست و در حالی که هم تیمی هایش شاد و خندان هستند، او لبخند نمی زند. تصویر چهره اخموی ادن در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. یک هوادار چلسی نوشته است:"چلسی منتظر چیست؟ او را برگردانید." و دیگری نوشته است:" چلسی، لطفا ادن هازارد را برگردان. با دیدن این تصویر قلبم تکه تکه شد." و دیگری نوشته است:" هازارد لایق بهترین هاست و این شرایط دردناک است."

هازارد در سن 31 سالگی و پس از دو سال و نیم حضور در چلسی نتوانسته موفقیت ویژه ای در رئال مادرید داشته باشد. این بازیکن با 130 میلیون یورو به گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شد و قرار بود که جانشین رونالدو شود اما هرگز در سطح انتظارات ظاهر نشد.

4125