دوراهی بزرگ عابدزاده؛ حضور در پونفرادینا یا انتخاب چالش سویا

دوراهی بزرگ عابدزاده؛ حضور در پونفرادینا یا انتخاب چالش سویا

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف امیر عابدزاده و سویا چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، انتشار خبر علاقه تیم دوم لالیگا به جذب دروازه‌بان ایرانی تیم پونفرادینا، باعث شده که طرفداران ایرانی دروازه‌بان تیم ملی، با اشتیاق خاصی، آخرین جزئیات این ماجرا را پیگیری کنند.

صحبتهای امروز مدیر روابط عمومی باشگاه سویا نشان می‌دهد که این باشگاه واقعا دنبال امیر است و آنها در حال بررسی احتمال همکاری با گلر ایرانی هستند.

خسوس گومس خیمنس به روزنامه فرهیختگان گفته است:" باشگاه به مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان پیغام داده است. البته در این حد هم باید استعلام شود، اما تا حدودی مطمئن هستم که سویا به ‌دنبال این گلر است و می‌خواهد از این دروازه‌بان خوب استفاده کند و منتظر پاسخ وکیل عابدزاده هستیم"

در چنین شرایطی، در فضای مجازی این بحث مطرح شده که آیا حضور احتمالی در سویا انتخاب خوبی برای عابدزاده هست یا نه. درست است که روی او حضور در لالیگا است منتهی امیر در پونفرادینا شرایط بسیار خوبی دارد و دروازه‌بان اصلی این تیم است و اگر بخواهد به سویا برود، کار راحتی برای تبدیل شدن به گلر شماره یک این تیم نخواهد داشت و با بازگشت یاسین بونو از جام ملتهای افریقا و پایان کرونای مارکو دمیترویچ، آنها می‌توانند عابدزاده را نیمکت‌نشین کنند و باید منتظر ماند و دید که عابدزاده نهایتا چه تصمیمی درباره آینده‌اش خواهد گرفت.

1984