رسانه ایتالیایی: «سردار آزمون» مهره گمشده یوونتوس است

رسانه ایتالیایی: «سردار آزمون» مهره گمشده یوونتوس است

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه ایتالیایی توتواسپرت در گزارشی مهاجم ایرانی تیم زنیت را مهره گمشده یوونتوس دانست.

به گزارش فوتبالی، رسانه توتواسپرت ایتالیا در گزارشی به علاقه یوونتوس به «سردار آزمون» پرداخت و این بازیکن ایرانی را مهره گمشده این تیم دانست. این سایت در ادامه نوشت: یوونتوس برای خرید مهاجم ایرانی زنیت اصرار دارد. تماس ها در چند ساعت گذشته ادامه داشته اما هنوز بین درخواست زنیت و پیشنهاد یوونتوس فاصله وجود دارد.

این سایت ایتالیایی در ادامه آورده است: روس‌ها گزینه فروش این بازیکن ۲۷ ساله ایرانی را فعال می‌دانند چرا که قرارداد آزمون در ژوئن به پایان می رسد و مشخص است که روس‌ها قصد دارند از این بازیکن ایرانی سودی بدست آورند. البته معامله با روس‌ها هرگز آسان نیست اما میانجی‌گری‌ها برای پیدا کردن یک راه منطقی در جریان است.

در این میان تیم لیون فرانسه نیز علاقه بسیار زیادی به خرید آزمون دارد و هر لحظه ممکن است خبر انتقال این بازیکن ایرانی به فرانسه منتشر شود.

توتو اسپرت در ادامه نوشت: آزمون دوست دارد با پیوستن به یوونتوس خود را محک جدی تری بزند اما این بازیکن، مهاجم جنگجوی مورد نظر «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی یوونتوس نیست ولی او فیزیک بدنی و ویژگی‌هایی دارد که بتواند به عنوان مهاجم دوم و در صورت لزوم به صورت ثابت بازی کند.

7474