مصدومیت شدید دروازه بان ساحل عاج پس از اشتباه مرگبار

مصدومیت شدید دروازه بان ساحل عاج پس از اشتباه مرگبار

پایگاه خبری فوتبالی - بدره علی دروازه بان ساحل عاج با اشک و ناراحتی روی زمین بازی مقابل سیرالئون را به اتمام رساند چرا که با اشتباه فاحش خود در آخرین لحظات جام ملت های آفریقا به حریف فرصت داد تا گل تساوی را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، سیرالئون در اولین بازی خود در جام ملت های آفریقا مقابل الجزایر شگفتی ساز شده بود چرا که با درخشش دروازه بان خود محمد کامارا توانسته بودند که به تساوی گل به ثبت برسانند و یک امتیاز ارزشمند کسب کنند. در روز یکشنبه برای یک بار دیگر یک دروازه بان در بازی سیرالئون نقش آفرینی کرد اما این بار دروازه بان تیم حریف یعنی ساحل عاج خبرساز شد.

اشتباه دروازه بان ساحل عاج

در حالی که ساحل عاج تا وقت اضافه نیمه دوم با نتیجه دو بر یک پیش بود، بدره علی تلاش کرد که پاس به عقب مدافع تیمش با ضربه سر را مهار کند و مانع از رفتن توپ به کرنر شود. اما توپ از دست دروازه بان 35 ساله رها شد، خودش با صورت به زمین خورد و مهاجم حریف از فرصت استفاده کرد و پاس به عقب داد تا الحاجی کامارا دروازه خالی را باز کند و بازی دو بر دو دو مساوی شود.بدره علی پس از این صحنه حتی نمی توانست بازی را ادامه بدهد و از سویی تیم ساحل عاج نیز هر سه تعویض خود انجام داده بود. مشخص نیست که بدره علی پس از مصدومیت شدیدش در این صحنه تا چه زمانی از میادین دور خواهد بود.

ساحل عاج در اولین بازی خود در مقابل گینه استوایی با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بود و حالا باید روی بازی سومشان در گروه تمرکز کنند.

4125