احتمال انتقال ستاره سوئیسی به دورتموند کم شده است

احتمال انتقال ستاره سوئیسی به دورتموند کم شده است

پایگاه خبری فوتبالی - دنیس زکریا تابستان پیش رو از مونشن گلادباخ جدا می شود و باشگاه هایی چون دورتموند به او علاقه نشان دادند ولی گزارش فعلی نشان می دهد دورتموند هم از جذب زکریا دور شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، دنیس زکریا در کنار ماتیاس گینتر، تیتر اصلی اخبار بروسیا مونشن گلادباخ در این اواخر بوده اند. این دو بازیکن قرارداد خود را تمدید نکردند و مشخص شد در فصل تابستان آینده بروسیا مونشن گلادباخ را ترک خواهند کرد.

گزارش های رسانه ها مملو از شایعات به خصوص در مورد زکریا است. تیم هایی که مقصد جدید این هافبک سوئیسی می تواند باشد. بروسیا دورتموند یکی از تیم های یاد شده بود. این هافبک به خصوص از سوی مارکو روزه دنبال می شد. از نظر ورزشی، زکریا به خوبی با فلسفه بازی دورتموند نیز هم خوانی داشت. به خصوص که او می‌تواند جایگزین اکسل ویتسل تا حدودی کند شود که قراردادش در حال اتمام است.

اما اکنون گزارش می شود که دورتموند در این مدت از انتقال زکریا دور شده است. پس‌ زمینه‌ی این مورد به بحث مالی دورتموند باز می گردد که به دلیل همه‌ گیری کرونا و بازی‌ های بی تماشاگر شرایط سخت تر شده است. گزارش روزنامه منطقه ای توضیحی نمی دهد که آیا به طور کلی زکریا از لیست خارج شده یا این که انتقال در زمستان انجام نمی شود.

در سوی دیگر، از گلادباخ خبرهایی منتشر می شود که این تیم پیشنهادی برای گینتر و زکریا ندارد. ابرل، مدیر این تیم در این مورد می گوید که پیشنهادی روی میز خود ندارد.

9404