علیزاده: شرایط جام حذفی با لیگ فرق دارد/ لیست خروجی نداریم،4-3 بازیکن مدنظر ربیعی هستند

علیزاده: شرایط جام حذفی با لیگ فرق دارد/ لیست خروجی نداریم،4-3 بازیکن مدنظر ربیعی هستند

پایگاه خبری فوتبالی- معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: بازی با پدیده آسان نیست و شرایط جام حذفی با لیگ برتر فرق می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی علیزاده در مورد تغییر محل میزبانی مس رفسنجان از پدیده در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی را به ورزشگاه امام سیرجان انتقال دادیم. هواشناسی اعلام کرد واقعا شرایط سختی برای برگزاری مسابقه وجود دارد چون احتمال برف و بوران را خواهیم داشت. به همین خاطر پیش بینی کردیم که اگر این اتفاق بیفتد تیم‌ها یک روز هم باید در سرچشمه بمانند و روز بعد بازی برگزار شود. از طرفی چون ما دوم بهمن با سپاهان بازی داریم و پدیده هم سوم با آلومینیوم بازی دارد، دو تیم ضرر می‌کنند. به همین خاطر ورزشگاه را عوض کردیم.

وی در مورد آمادگی مس رفسنجان برای بازی فردا عنوان کرد: خداراشکر تیم آماده است. محروم و مصدومی نداریم. بچه ها سرحال و آماده انجام یک بازی خیلی خوب در جام حذفی هستند.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه آیا این تیم صعود راحتی به دور یک چهارم خواهد داشت، گفت: اصلا چنین چیزی را قبول ندارم. شرایط جام حذفی با لیگ خیلی فرق می‌کند. اگر سال‌های گذشته را هم ببینید نتایجی ثبت شده که کسی باور نمی کرده، الان هم بازی بسیار سختی مقابل پدیده خواهیم داشت. اصلا آسان نیست اما تمام تلاشمان را به کار می گیریم که برنده بازی باشیم.

علیزاده در مورد برنامه باشگاه مس رفسنجان برای تقویت تیم و اینکه آیا بازیکن خارجی مد نظر کادرفنی قرار دارد، گفت: محمد ربیعی به ما لیست خروجی نداده است. سه چهار بازیکن مد نظر او هستند و در حال صحبت هستیم که ان‌شاالله بتوانیم آن‌ها را جذب و به تیم اضافه کنیم. صحبتی در مورد بازیکن خارجی نشده اما اگر سرمربی و کادرفنی احتیاج داشته باشند اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

7474