شایعه روز: تهدید بنزما به جدایی در صورت خرید هالند

شایعه روز: تهدید بنزما به جدایی در صورت خرید هالند

پایگاه خبری فوتبالی - سایت کاتالونیایی "ال ناسیونال" مدعی شده است که کریم بنزما به رئال مادرید گفته است که اگر ارلینگ هالند را در این تابستان بخرند، از تیم می رود.

به گزارش فوتبالی، صدرنشین لالیگا یکی از گزینه های جدی برای آینده ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند است. هالند در 77 بازی در دوران حضور خود در وستفالن 78 گل به ثمر رسانده است. بنزما نیز در فرم خوبی قرار دارد چرا که در 27 بازی فصل خود 24 گل به ثبت رسانده است و در حال حاضر با 303 گل چهارمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید به شمار می رود.

بنزما در سن 34 سالگی در بهترین شرایط خود قرار دارد اما با این وجود رئال نمی خواهد فرصت خرید هالند را از دست می دهد و می خواهد مهاجم 21 ساله نروژی را به خدمت بگیرد تا مانع از پیوستن وی به رقبای دیگر شود.

سایت کاتالونیایی ال ناسیونال مدعی است که بنزما از پیوستن هالند به رئال مادرید خوشحال نخواهد شد چرا که بازیکن نروژی در پست او بازی می کند. به گفته این منبع، بنزما به فلورنتینو پرز مدیر رئال گفته است که اگر هالند در این تابستان خریده شود، از تیم جدا خواهد شد.

رئال مادرید با اتمام قرارداد امباپه در تابستان بعدی انتقال وی را نهایی می کند و می خواهد هالند را هم در کنار وی بخرد تا خط حمله ای مهارنشدنی و شگفت انگیز را تشکیل بدهد.

4125