طارمی جایگاه اصلی‌اش در جدول گلزنان را می‌خواهد

طارمی جایگاه اصلی‌اش در جدول گلزنان را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ایرانی پورتو انگیزه زیادی دارد که جایگاهش در صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال را از رقبایش پس بگیرد.

به گزارش فوتبالی، طارمی که در بازی دیشب تیمش مقابل بلننسه جایی در ترکیب اصلی پورتو نداشت، از دقیقه 31 وارد میدان شد و توانست در دقیقه 61 با یک ضربه سر، سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

طارمی که در مقطعی از فصل در گلزنی ناکام بود، حالا دوباره به روند خوبش برگشته و در سومین دیدار متوالی تیمش توانست گل بزند تا تعداد گلهایش در رقابتهای این فصل لیگ پرتغال را به عدد 10 برساند.

طارمی که در پایان هفته نهم لیگ پرتغال، با 7 گل زده، در صدر جدول گلزنان این تورنمنت قرار داشت، حالا فقط 4 گل با داروین نونز آقای گل فعلی لیگ پرتغال فاصله دارد و با توجه به روند او در بازیهای اخیر تیمش، به نظر می‌رسد که مهدی کار چندان سختی برای بازگشت به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال نداشته باشد.

درباره مهاجم ایرانی پورتو بد نیست به یک نکته آماری هم اشاره کنیم. اینکه طبق آماری که در صفحه توئیتری sporting_tatico، از 68 گلی که پورتو در رقابتهای مختلف به ثمر رسانده، 12 گل سهم مهاجم ایرانی این تیم است. به عبارت دیگر از 48 گل پورتو در لیگ پرتغال، 10 گل را طارمی به ثمر رسانده است.

1984