ترمز افعی‌ها کشیده شد

ترمز افعی‌ها کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در یک دیدار خارج از خانه مقابل آتالانتا با تساوی صفر بر صفر متوقف شد تا فاصله‌اش با میلان تنها 2 امتیاز باشد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا، یک شنبه شب دو تیم آتالانتا و اینتر از ساعت 23:15 به وقت تهران در برگامو به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابرهم صف آرایی می‌کردند که نراتزوری با 49 امتیاز در صدر و آتالانتا با 41 امتیاز در رتبه چهارم قرار داشتند. همچنین سیمونه اینزاگی در نظر داشت تا با پیروزی در این دیدار، علاوه بر حفظ فاصله‌اش با روسونری، نوار پیروزی‌هایش ادامه دار باشد، اما بازی مطابق انتظارش پیش نرفت. 

در نیمه اول شاهد بازی سرد و کسل کننده‌ای از سوی هر دو تیم بودیم. از دقیقه 30 به بعد اینتر برای رسیدن به دروازه میزبان، کمی فشار آورد، اما نتوانست راه به جایی ببرد و نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت. 

در نیمه دوم آتالانتا بازی را هجومی آغاز کرد، اما اینتر خیلی سریع کنترل توپ و میدان را از دست میزبان گرفت. دو تیم در نیمه دوم چند شوت به سمت‌ها دروازه‎‌ها روانه کردند، اما هیچ کدام از شوت‌ها، دقت کافی را نداشت و در نهایت این دیدار با تساوی 0-0 خاتمه پیدا کرد تا نوار پیروزی‌های اینتر بعد از 8 برد متوالی پاره شود. 

4416