صحبت‌های احساسی کوتینیو پس از بازگشت به لیگ برتر و گلزنی مقابل منچستریونایتد

صحبت‌های احساسی کوتینیو پس از بازگشت به لیگ برتر و گلزنی مقابل منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی در اولین دیدارش با پیراهن استون ویلا بسیار خوش درخشید و موفق شد یک امتیاز ارزشمند برای استیون جرارد و باشگاهش به دست بیاورد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب دو تیم استون ویلا و منچستریونایتد از چهارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در ویلا پارک به مصاف هم رفتند. در این بازی، شیاطین سرخ ابتدا با دو گل جلو افتادند، اما شرایط از وقتی که کوتینیو پایش به میدان باز شد، تغییر کرد و نتیجه بازی از 0-2 به 2-2 عوض شد. کوتینیو در گل اول تاثیر مستقیم داشت و گل دوم را نیز وارد دروازه داوید دخیا کرد. 

به نقل از مارکا، کوتینیو در ژانویه 2018 با مبلغ 150 میلیون یورو از لیورپول جدا شد و به بارسلونا پیوست و حالا پس از گذشت 4 سال بار دیگر در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند. او به اسکای اسپورتس گفت: "بله من دلتنگ چنین بازی‌هایی بودیم. دلم برای لیگ برتر انگلیس تنگ شده بود. از بودن در این باشگاه خوشحالم و خیلی خوب با هم‌تیمی‌هایم ارتباط برقرار کرده‌ام. شروع خوبی بود و بازی دلچسبی داشتیم. تا آخرین لحظه به توانایی‌هایمان ایمان داشتیم و در توانستیم با یک امتیاز از زمین خارج شویم."

"در بارسلونا فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما دیگر گذشته است. حالا اینجا هستم و روی اهداف باشگاه تمرکز کرده‌ام. می‌خواهم به استون ویلا و جرارد کمک کنم."

4416