تکذیب حرف‌های هالند توسط یکی از مدیران دورتموند

تکذیب حرف‌های هالند توسط یکی از مدیران دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - سباستین کهل اسطوره و مدیر دپارتمان بازیکنان بروسیا دورتموند می‌گوید که آن‌ها هیچ فشاری روی ارلینگ هالند برای تصمیم گیری زودتر نگذاشته‌اند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از برد پنج بر یک زنبورها مقابل فرایبورگ در روز جمعه، ستاره نروژی بیست و یک ساله، پس از پایان بازی به خبرنگاران اعلام کرد که توسط سران دورتموند تحت فشار قرار گرفته و باید هرچه سریع‌تر تصمیمش را در خصوص آینده‌اش اتخاذ کند. هالند در ادامه نیز اذعان کرد که این موضوع برخلاف خواسته قلبی اوست و نمی‌خواست تا پایان فصل، حرفی از آینده‌اش بزند. 

به نقل از سایت مارکا، حالا پس از گذشت 2 روز، کهل تمامی حرف‌های هالند را تکذیب کرد. او به خبرنگاران گفت: "چیز جدیدی راجع به هالند وجود ندارد که بگویم، چون حرفی نزده‌ایم. از صحبت‌های ارلینگ به شدت تعجب کردم. با او حرف خواهم زد، چون می‌خواهم بدانم دلیل آن مصاحبه پس از برد 5-1 چه بود. تاکنون هیچ فشاری روی هالند نگذاشته‌ایم و هیچ اولتیماتومی به او نداده‌ایم." 

در قرارداد هالند با زنبورها، بند فسخ 75 میلیون یورویی وجود دارد که در این تابستان فعال خواهد شد و تیم‌هایی که او را زیر نظر دارند، می‌توانند با پرداخت این مبلغ به دورتموند، به صورت مستقیم با خود هالند گفت و گو کنند.

4416