لحظه بالا بردن اولین جام فصل توسط بازیکنان رئال مادرید(عکس)

لحظه بالا بردن اولین جام فصل توسط بازیکنان رئال مادرید(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در فینال سوپرجام اسپانیا با نتیجه دو بر صفر اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این دوره از رقابت های سوپرجام اسپانیا شود و جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، این جام از یک جهت دیگر هم برای رئال مادرید حائز اهمیت بود و آن هم اینکه اولین جامی بود که رئال مادرید در این فصل از رقابت ها به دست می آورد و بدین ترتیب می توان این جام را مثل روشن کردن چراغ اول برای رئال مادرید در این فصل دانست چرا که با این روند خوبی که مادریدی ها در این فصل در پیش گرفته اند، بسیار بعید است که این جام آخرین جام آن ها باشد و رئال مادرید باز هم در این فصل می تواند قهرمانی های دیگری به دست بیاورد.

مارسلو در اواخر این بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و در جشن قهرمانی جام را بالای سر برد و بدین ترتیب تصاویر او برای اولین قهرمانی رئال مادرید در فصل 2021/22 ماندگار شد.

کارلتو هم اکنون اولین جام خود را در دوره دوم حضورش در رئال مادرید به دست آورده است. او به طور کلی اعتقادی به مارسلو ندارد و زیاد به او بازی نمی دهد اما اکنون برای بالا بردن جام او را وارد میدان کرد.

1470