عکس؛ مهار دیدنی پنالتی اتلتیک بیلبائو توسط کورتوا با پا!

عکس؛ مهار دیدنی پنالتی اتلتیک بیلبائو توسط کورتوا با پا!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا موفق شد با نتیجه دو بر صفر اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این دوره از مسابقات سوپرجام اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی، گل های مادریدی ها را در این بازی لوکا مودریچ و کریم بنزما به ثمر رساندند و از سویی تیبو کورتوا در دقیقه 89 بازی، پنالتی اتلتیک بیلبائو را به شکلی دیدنی مهار کرد و اجازه نداد تا اختلاف اتلتیک بیلبائو با رئال مادرید به حداقل برسد و بدین ترتیب فشار روی دروازه رئال مادرید در دقایق آخر زیاد شود.

تیبو کورتوا ابتدا جهت ضربه رائول گارسیا را اشتباه تشخیص داده بود اما با باز کردن پاهایش توانست با مچ پای چپ خود توپ را مهار کند و مانع از ورود آن به درون دروازه شود تا بدین ترتیب این قاب دیدنی را در دیدار فینال سوپرجام اسپانیا رقم بزند.

کورتوا در این فصل عملکرد بی نظیری داشته است و تبدیل به یکی از ستاره های اصلی رئال مادرید شده است و اکنون در فینال سوپرجام هم درخشش خود را ادامه داد و توانست در قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا نقش داشته باشد و در شب اولین قهرمانی فصل رئال مادرید، دروازه اش را بسته نگه دارد و کلین شیت کند

1470