دست پر رئال مادرید در عربستان؛ اولین جام فصل

دست پر رئال مادرید در عربستان؛ اولین جام فصل

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال سوپرجام اسپانیا، رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض، پایتخت عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر رئال مادرید خاتمه یافت و بدین ترتیب رئال مادرید قهرمان این دوره از رقابت های سوپرکاپ اسپانیا شد.

به گزارش فوتبالی، تیم کارلو آنچلوتی اکنون اولین جام خود را در این فصل به دست آورده است؛ جامی که به نظر می رسد آخرین جام آن ها نخواهد بود چرا که رئال مادرید در رقابت های لالیگا هم صدرنشین است و اختلاف خوبی با رقبا دارد و با ادامه همین روند به نظر می رسد که قهرمان لالیگا هم خواهد شد.

گل های رئال مادرید را در فینال سوپرجام اسپانیا، لوکا مودریچ و کریم بنزما به ثمر رساندند. مودریچ در دقیقه 38 و بنزما در ابتدای نیمه دوم این گل ها را زدند. گل مودریچ را یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه و گل بنزما هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

این جام از سویی اولین جام کارلو آنچلوتی در دوره دوم حضورش در رئال مادرید هم هست و بدین ترتیب او به تعداد 5 جام در رئال مادرید رسید چرا که در دوره اول حضورش به عنوان سرمربی رئال مادرید، بین سال های 2013 تا 2015، 4 جام به دست آورده بود.

خلاصه بازی رئال مادرید - اتلتیک بیلبائو

1470