عکس؛ لحظه‌ای که جام سوپرکاپ اسپانیا درون ورزشگاه گذاشته شد

عکس؛ لحظه‌ای که جام سوپرکاپ اسپانیا درون ورزشگاه گذاشته شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در فینال رقابت های سوپرجام اسپانیا در شهر ریاض، پایتخت عربستان به مصاف هم رفته اند و این بازی تا پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر رئال مادرید خاتمه یافته است و با ادامه یافتن همین شرایط و گذشت 45 دقیقه دیگر، رئال مادرید قهرمان این دوره از رقابت های سوپرجام اسپانیا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال اسپانیا برای این دوره از رقابت های سوپرجام، مثل فصل 2019/20، تصمیم گرفت که برای برگزاری این رقابت ها به کشوری غیر از اسپانیا برود و عربستان را به عنوان مقصد انتخاب کرد چرا که پول هایی که اسپانسر های عربستانی برای برگزاری این تورنمنت می پرداختند، قابل توجه بود و فدراسیون فوتبال اسپانیا نمی توانست از آن چشم پوشی کند.

این دوره از رقابت های سوپرجام هم با چهار تیم یعنی رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو برگزار شد که رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو به فینال رسیدند و اکنون به مصاف هم رفته اند.

پیش از شروع بازی فینال در ورزشگاه ملک فهد، جام سوپرکاپ درون ورزشگاه آورده شد و در جایگاه مخصوص خود قرار داده شد تا پس از پایان بازی به قهرمان این دوره از رقابت ها داده شود.

1470