لیگ برتر والیبال| شکست شاگردان عطایی/ پایان برتری‌های متوالی مس

لیگ برتر والیبال| شکست شاگردان عطایی/ پایان برتری‌های متوالی مس

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های سپاهان و شهرداری ارومیه با پیروزی در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، فاصله خود را با دیگر مدعیان مسابقات بیشتر کردند.

به گزارش فوتبالی، در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال تیم‌های فولاد، سپاهان،‌ پاس، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، شهداب و شهرداری ارومیه حریفان خود را شکست دادند. نتایج امروز به گونه‌ای رقم خورد که تیم‌های اول و دوم جدول فاصله خود را با سه تیم بعدی بیشتر کردند.

در حساس‌ترین بازی این هفته تیم صدرنشین سپاهان با نتیجه سه بر یک هراز آمل را شکست داد. سپاهان که دوباره به روند پیروزی‌های پیاپی خود بازگشته است با این پیروزی رتبه نخست را حفظ کرد. اما هراز که در ۲ بازی از سه مسابقه اخیر خود شکست خورده، یک پله در جدول سقوط کرد و در مکان پنجم قرار گرفت.

رویارویی دستیاران ایگور کولاکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی ایران با برتری شاگردان سعید رضایی به پایان رسید. در این بازی که در خانه والیبال تهران برگزار شد،‌ پیکان با نتیجه سه بر ۲ مقابل فولاد سیرجان تسلیم شد. پیمان اکبری و سعید رضایی که تا چند سال پیش در تیم‌های باشگاهی همکاری می‌کردند در این بازی مقابل هم قرار گرفتند. فولاد با این برد و در ادامه نتایج خوب خود در نیم‌فصل دوم به رتبه هفتم جدول صعود کرد. پیکان هم اگرچه همچنان در رده سوم است اما فاصله خود را با تیم رده‌دومی شهرداری ارومیه بیشتر کرد.

شهداب یزد که بهترین تیم نیم‌فصل دوم بوده است، در ادامه نتایج درخشان خود در این هفته هم سه بر صفر تیم رده‌ششمی راه‌یاب ملل مریوان را شکست داد. به این ترتیب شهداب با هدایت علیرضا طلوع‌کیان مربی تیم ملی، بالاتر از هراز قرار گرفت که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی را روی نیمکت خود دارد.

در آخرین مسابقه این هفته شهرداری ارومیه در تهران سه بر یک سایپا را از پیش رو برداشت تا همچنان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده صدرنشین باقی بماند. ۲ تیم استان گلستان یعنی پاس گرگان و شهرداری گنبد هم با نتایج سه بر یک و سه بر صفر مقابل هورسان و مس پیروز شدند. شهرداری ورامین هم سه بر صفر آذرباتری ارومیه را از پیش رو برداشت.

نتایچ کامل هفته هجدهم لیگ برتر والیبال
پیکان تهران ۲ - فولاد سیرجان ایرانیان ۳
ست نخست: ۱۳ - ۲۵
ست دوم: ۲۱ - ۲۵
ست سوم: ۲۵ - ۱۷
ست چهارم: ۲۵ - ۲۲
ست پنجم: ۱۴ - ۱۶

لبنیات هراز آمل ۱ - سپاهان اصفهان ۳
ست نخست: ۲۵ - ۲۷
ست دوم: ۳۲ - ۳۴
ست سوم: ۲۵ - ۲۱
ست چهارم: ۲۶ - ۲۸

هورسان رامسر ۱ - پاس گرگان ۳
ست نخست: ۲۳ - ۲۵
ست دوم: ۲۳ - ۲۵
ست سوم: ۲۵ - ۲۲
ست چهارم: ۲۰ - ۲۵

شهرداری گنبد ۳ - مس رفسنجان صفر
ست نخست: ۲۵ - ۱۹
ست دوم‌: ۲۵ - ۲۳
ست سوم: ۲۵ - ۱۹

شهداب یزد ۳ - راه‌یاب ملل مریوان صفر
ست نخست: ۲۵ - ۱۲
ست دوم: ۲۵ - ۱۹
ست سوم: ۲۵ - ۲۳

شهرداری ورامین ۳ - آذرباتری ارومیه صفر
ست نخست: ۲۵ - ۲۰
ست دوم: ۲۵ - ۱۵
ست سوم: ۳۰ - ۲۸

سایپا تهران ۱ - شهرداری ارومیه ۳
ست نخست: ۲۱ - ۲۵
ست دوم: ۲۵ - ۲۳
ست سوم: ۲۲ - ۲۵
ست چهارم: ۲۲ - ۲۵

۴۱۵۴