حمیداوی شهرخودرو را واگذار کند تا تیم شانس صعود داشته باشد

حمیداوی شهرخودرو را واگذار کند تا تیم شانس صعود داشته باشد

پایگاه خبری فوتبالی- دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: هر روزی که حمیداوی تیم را زودتر واگذار کند، شانس صعود تیم به همان میزان افزایش پیدا می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محسن حیدری دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی با اشاره به تجمع امروز هواداران شهرخودرو مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: زمان واگذاری تیم به حمیداوی این انتقاد را داشتیم که قبل از واگذاری تیم به ایشان باید مشورت های فنی با مسئولان هیئت فوتبال صورت می گرفت و نتایج تیم نشان داده که حرف ما درست بوده است.

وی افزود: متاسفانه حمیداوی ما و هیئت فوتبال را دشمن خود می دانست و به مشورت های سایر اعضای جامعه فوتبال خراسان نیز توجهی نکرد. نه در انتخاب مربی و نه در جذب بازیکنان و سایر موارد.

حیدری تاکید کرد: تیم باید به فرد جدیدی واگذار شود. چند نفر خریدار تیم هستند و به ایشان مراجعه کرده اند. ولی ایشان تیم را واگذار نمی کند. دلیل آن را هم نمی دانیم.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی در ادامه گفت: ما از نگاه فوتبالی از ایشان و نمایندگان ایشان بارها خواهش کرده ایم تیم را واگذار کنند. اما ادعا دارند که ما توانایی مدیریت تیم را داریم. آیا جایگاه فعلی تیم در جدول نشان از توانایی مدیریت آنهاست؟

وی افزود: ما بعد از بازی با تیم هوادار و مصاحبه آقای حمیداوی و حواشی که ایشان ایجاد کرد، ما هیچ صحبتی راجع به تیم نداشتیم. حدود ۱۰ هفته است که سکوت کرده ایم و حرفی نزده ایم. صحبت های ما و بیان دغدغه های جامعه فوتبال بد نبود که آقای حمیداوی از ما دشمن ساخت.

حیدری تاکید کرد: چند نفر درخواست کرده اند که تیم به آنها واگذار شود که هم از مشهد هستند و هم از شهرهای دیگر. هر روزی که آقای حمیداوی تیم را زودتر واگذار کند، شانس صعود تیم به همان میزان افزایش پیدا می کند. حتی اگر تیم به خریدار غیرمشهدی واگذار شود، اوضاع تیم از وضعیت فعلی بهتر خواهد بود.

شایان ذکر است که امروز تعدادی از هواداران تیم شهرخودرو مشهد با تجمع در مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان، خواستار رسیدگی به وضعیت بحران زده این باشگاه شدند.

۴۱۵۴