در تیم ژاوی کدام بازیکنان بیشترین دقایق را داشته‌اند؟

در تیم ژاوی کدام بازیکنان بیشترین دقایق را داشته‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی - از اواسط این فصل که ژاوی هرناندز هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت، هواداران بارسلونا امیدوار شدند تا تغییراتی در بارسلونا صورت بگیرد و این تیم بتواند روند نتیجه گیری بهتری داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی تغییراتی در بارسلونا ایجاد کرد اما برخی از این تغییرات در نتایج بارسا تاثیر زیادی نداشت چرا که بارسلونا در این مدت نتایج ضعیفی هم گرفته است و هنوز مانده تا بتواند خودش را جمع کند و تبدیل به یک تیم ایده آل که هم مد نظر ژاوی هم مد نظر هواداران این تیم است، بشود.

اما ژاوی به کدام بازیکنان بیشتر بازی داده است؟ اگر بخواهیم طبق دقایق و آماری که بازیکنان بارسلونا زیر نظر ژاوی هرناندز داشته اند، نگاه کنیم، می بینیم که تراشتگن به عنوان دروازه با بارسلونا در رده اول قرار دارد و این قضیه طبیعی است چرا که او دروازه بان است. پس از ترشتگن، سرخیو بوسکتس قرار دارد و پس از او هم پیکه و آرائوخو جای گرفته اند. در رده پنجم هم جوردی آلبا جای گرفته است. در واقع 4 بازیکن از 5 بازیکن ابتدایی این لیست از بازیکنان با سابقه بارسلونا هستند و تنها آرائوخو است که سابقه کمتری دارد و این قضیه نشان می دهد که ژاوی هرناندز به بازیکنان قدیمی و با سابقه بارسلونا اعتماد ویژه ای دارد.

1470