پیروزی مقتدرانه لیورپول بدون صلاح و مانه

پیروزی مقتدرانه لیورپول بدون صلاح و مانه

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در یک دیدار خانگی برابر برنتفورد به پیروزی سه بر صفر رسید و فاصله‌اش با منچسترسیتی به 11 امتیاز کاهش یافت. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، دو تیم لیورپول و برنتفورد از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه آنفیلد به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که یورگن کلوپ 3 بازیکن اصلی خود یعنی سادیو مانه، محمد صلاح و نبی کیتا را به خاطر جام ملت‌های آفریقا در اختیار نداشت و باید برای حفظ کردن امیدهایش برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، در این بازی به پیروزی می‌رسید. 

در نیمه اول لیورپول کاملا تیم برتر میدان بود و از همان ابتدا موج حملاتش را روی دروازه برنتفورد ترتیب داد، اما درخشش آلوارو فرناندز اجازه فروپاشی دروازه را نمی‌داد تا اینکه فابینیو در دقیقه 44 قفل دروازه مهمان را باز کرد و لیورپول با پیروزی 1-0 به رختکن رفت. 

در نیمه دوم نیز اوضاع به همان شکل نیمه اول بود و این بار الکس اوکسلید چمبرلین در دقیقه 69 با پاس اندرو رابرتسون گلزنی کرد و در آخر تاکومی مینامینو در دقیقه 77 حساب کار را سه بر صفر به سود قرمزها کرد. 

لیورپول با این پیروزی به 11 امتیازی سیتی رسید و در صورت پیروزی در دیدار عقب افتاده‌اش، می‌تواند فاصله را به 8 امتیاز کاهش دهد. 

4416