اولین تصویر از درون عمارت سه میلیون پوندی مسی

اولین تصویر از درون عمارت سه میلیون پوندی مسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در زمان سفر به آرژانتین به همراه خانواده اش در عمارت شیکی اقامت می کند که لقب "قلعه" را دارد.

به گزارش فوتبالی، این خانه بسیار مجلل در محله ای ساخته شده که ورودی خصوصی دارد و ورود و خروج افراد به آن از طریق ماموران امنیتی کنترل می شود. این عمارت که در زادگاه مسی یعنی شهر روساریو قرار گرفته شامل یک سینمای بزرگ، سالن بدنسازی و پارکینگ زیرزمینی با قابلیت نگهداری از 15 خودرو است.

رسانه های آرژانتین گزارش داده اند که این خودرو 20 تا 25 اتاق دارد. این خانه به سه بخش مختلف تقسیم می شود که یکی از آنها متعلق به مهمان هاست که البته این بخش هنوز تکمیل نشده است.

مسی 34 ساله در تعطیلات کریسمس در عمارتش در منطقه فونس در نزدیکی روساریو اقامت داشت که ابتلای وی به کرونا باعث شد تا چند روز بیشتر در این  اقامتگاه بماند. هنوز ساخت و ساز این خانه شیک به اتمام نرسیده اما مسی برای ساخت این خانه از سه سال پیش تاکنون چیزی در حدود سه میلیون پوند هزینه کرده است.

تا کنون جزئیاتی از تصاویر درون این خانه منتشر نشده و مسی سعی کرده که جزئیات خانه اش را مخفی نگه دارد اما یک خبرنگار آرژانتینی برای اولین بار تصاویری از درون این خانه شیک به اشتراک گذاشته است.

4125