مرگ همسر فوتبالیست اوکراینی در سانحه رانندگی

مرگ همسر فوتبالیست اوکراینی در سانحه رانندگی

پایگاه خبری فوتبالی - همسر یک فوتبالیست اوکراینی که به خاطر رانندگی با سرعت بالا در شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده بود، در یک سانحه دردناک در نزدیکی اودسا جان خود را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، ویکتوریا دانچنکو مدل سابق 27 ساله که سوار بر خودروی مرسدس همسرش اوله دانچنکو بود، با یک خودروی کیا سراتو تصادف کرد و بعد از برخورد با یک کامیون از مسیر بزرگراه خارج شد و جان خود را از دست داد. ویکتوریا در محل حادثه جان باخت و جسد وی به سختی از لاشه خودرو خارج شده است.

خودروی مرسدس AMG C43 با رانندگی ویکتوریا با سرعت در بزرگراده در حال حرکت بود. اوله دانچنکو 27 ساله در حال حاضر به طور قرضی از آآک آتن به زوریا لوهانسک در کشورش ملحق شده است اما قبل از آن در تیم های روسیه ای نظیر روبین کازان و آنژی ماخاچ قلعه یا باشگاه شاختار دونتسک اوکراین بازی کرده بود.

ویکتوریا تصاویر زیادی از غذا، فشن یا سرفهایش در شبکه های اجتماعی منتشر می کرد که بارها تصاویری از خودش در حال رانندگی با سرعتی بالاتر از حد مجاز به اشتراک منتشر کرده بود. وی مدرک روانشناسی از دانشگاه ملی صنعت و اقتصاد در شهر کیف را داشت.

این بازیکن صحبتی در مورد این سانحه نداشته اما خیلی ها در شبکه های اجتماعی به او تسلیت گفته اند. این زوج در سال 2020 با هم ازدواج کردند. در آن زمان اوله در خط دفاعی تیم روبین کازان روسیه بازی می کرد.

پلیس در بیانیه خود در مورد این سانحه نوشته است:" در ساعت سه بعد از ظهر در آزادراه کیف، یک خودروی "کیا سراتو" در حال گردش به چپ با یک خودروی مرسدس که به جلو حرکت می کرده، برخورد کرده است. راننده مرسدس در همان جا به علت مصدومیت جان باخت."

4125