محمدزاده: سپاهان بهترین تیمی بوده است که با آن بازی کردیم/ اشتباهات داوری نبود، اول یا دوم جدول بودیم

محمدزاده: سپاهان بهترین تیمی بوده است که با آن بازی کردیم/ اشتباهات داوری نبود، اول یا دوم جدول بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع آلومینیوم اراک، شاگردان محرم نویدکیا را بهترین تیمی می‌داند که مقابل آنها در لیگ بیست‌ویکم بازی کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، وحید محمدزاده درباره دیدار فردا (دوشنبه) آلومینیوم اراک مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: چند روز پیش بازی سنگینی مقابل این تیم داشتیم. در جام حذفی تیمی که کمترین اشتباه را مرتکب شود و از فرصت‌ها استفاده کند، پیروز بازی خواهد بود. سپاهان تیمی بسیار باکیفیت است و بهترین تیمی بوده که با آن بازی کردیم. این مسابقه برای دو تیم دشوار خواهد بود.

وی در واکنش به اعتراض رسول خطیبی به قضاوت سیدمهدی سیدعلی در دیدار قبلی دو تیم بیان کرد: در ایران جا افتاده است که بازیکنان و مربیان باید درباره داوری بیانیه بدهند یا مصاحبه کنند. ما احترام زیادی برای داوران قائلیم، اما در چند بازی اخیر از داوری خیلی متضرر شدیم. برخی گل‌های ما سالم بوده که آفساید اعلام شده است، روی بازیکنان ما خطا شده که داور پنالتی نگرفته و برخی گل‌های رقبا آفساید بوده‌اند. داور جایزالخطاست، اما امیدوارم این اشتباهات زیاد نشود.

مدافع آلومینیوم اراک با بیان اینکه تجربه خیلی بدی از اشتباهات داوری دارد، تصریح کرد: فصل گذشته که در ذوب‌آهن بودم، حدود 15 امتیاز را با اشتباهات داوری از دست دادیم و تا پایان فصل برای سقوط نکردن می‌جنگیدیم. امسال اسم اسماعیل شریفات بد در رفته است. مقابل گل‌گهر پنالتی روی او را اعلام نکردند و گل سالم او را در همین مسابقه آفساید گرفتند. مقابل سپاهان دو پنالتی روی علی‌نژاد گرفته نشد که به همین خاطر دو امتیاز از دست دادیم.

محمدزاده با بیان اینکه دلیل این تصمیمات داوران را نمی‌داند، خاطرنشان کرد: اگر این اشتباهات داوری به ضرر ما نبود، صدرنشین یا در رده دوم جدول بودیم. همین صحنه‌ها برای تیم‌های بزرگ و سرخابی‌ها خیلی راحت پنالتی اعلام می‌شود. اگر اتفاقات محوطه جریمه بازی با سپاهان در محوطه جریمه آلومینیوم رخ داده بود،‌ قطعاً پنالتی اعلام می‌کردند.

وی راجع به اینکه آلومینیوم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگد، به تسنیم گفت: تیم خیلی خوبی داریم و اگر برخی اتفاقات رخ نمی‌داد، امتیازات بیشتری می‌گرفتیم. تمام تلاش خود را برای کسب بهترین رتبه در پایان فصل می‌کنیم و کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست. امیدوارم امتیازات را به دست بیاوریم و با کسب جایگاهی خوب، دل مردم اراک را شاد کنیم.

مدافع آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه به تعهدات مالی خود نسبت به اعضای این تیم پایبند بوده است یا خیر، عنوان کرد: مسئولان باشگاه به موقع به تعهدات خود عمل کرده‌اند و از این بابت دغدغه خاصی نداریم. تاکنون 35 درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است و قول دادند که بخش دیگری از قراردادها تا هفته آینده پرداخت شود.

۴۱۵۴