خرمگاه: به بازیکنان نفت آبادان حق می دهم/ فقط در صورت گرفتن پول فردا بازی می کنیم

خرمگاه: به بازیکنان نفت آبادان حق می دهم/ فقط در صورت گرفتن پول فردا بازی می کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به جز خروج بازیکنان از شرایط فعلی هیچ چیزی برای ما مهم نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمد خرمگاه درباره نرفتن اعضای تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به خرم‌آباد برای برگزاری دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل خیبر اظهار داشت: با توجه به شرایط نامناسب بچه‌ها هنوز به خرم‌آباد نرفته‌ایم. بازیکنان نفت پس از اینکه حتی یک ریال در نیم‌فصل اول لیگ دریافت نکردند، اکنون منتظر دریافت این پول هستند و فقط در صورتی به این سفر می‌آیند که امروز پول بگیرند. من هم صحبت هیچ صحبتی در این مورد ندارم و فقط می‌توانم بگویم آنها حق دارند. 

وی افزود: در حال حاضر به جز شرایط بازیکنان نفت و خارج شدن‌شان از این وضعیت هیچ چیزی برای ما مهم نیست. امروز هم 2 عضو هیات مدیره باشگاه صنعت‌نفت زحمت کشیده و در جلسه‌ای با بچه‌ها صحبت کردند.  می‌خواستند آنها را قانع کنند تا در 5-4 روز آینده پولی به حساب بچه‌ها واریز شود اما چنین موضوعی را قبول نکرده و گفتند قبل از سفر به خرم‌آباد باید پول خود را دریافت کنند. 

مربی نفت آبادان درخصوص احتمال محرومیت یک ساله این تیم در صورت شرکت نکردن در جام حذفی توضیح داد: از این موضوع اطلاعی ندارم. هرچیزی تبعاتی دارد. تیم ما فردا با خیبر بازی دارد و بازیکنان فقط در صورتی به خر‌م‌آباد می‌روند که امروز پول بگیرند. 

۴۱۵۴