حضور دو ستاره رئال مادرید در سوپر کاپ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

حضور دو ستاره رئال مادرید در سوپر کاپ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی پرافتخار رئال مادرید تائید کرد که به احتمال فراوان، مارکو آسنسیو و داوید آلابا دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو را از دست خواهند داد. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22 به وقت تهران، دو تیم اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید در ورزشگاه کینگ فهد، فینال مسابقات سوپر کاپ اسپانیا را برگزار خواهند کرد. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کنند که لوس بلانکوس در نیمه نهایی موفق شد در یک دیدار بسیار جذاب، سه بر دو بارسلونا را شکست دهد و اتلتیک بیلبائو با پیروزی دو بر یک مقابل اتلتیکو مادرید، راهی فینال شد. 

به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد آنچلوتی کار آسانی برای بازی امشب ندارد. چند روز پیش تائید شد که دنی کارواخال مدافع راست اسپانیایی به طور قطع در فینال غایب خواهد بود و حالا آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "وضعیت آلابا و آسنسیو هنوز مشخص نیست. نمی‌خواهم الکی و بیهوده ریسک کنم. اگر آلابا و آسنسیو بازی کنند، به خاطر این است که احساس خوبی دارند، اما باز هم می‌گویم قصد ریسک کردن ندارم."

بازی نکردن آسنسیو در فینال قطعی است، اما رسانه‌های نزدیک به رئال هنوز بابت آلابا تسلیم نشده‌اند و مدعی‌ هستند که کارلتو می‌خواهد دوباره او را در قلب دفاع به بازی بگیرد.

4416