وایرال شدن عملکرد شگفت‌انگیز دروازه‌بان کومور مقابل مراکش

وایرال شدن عملکرد شگفت‌انگیز دروازه‌بان کومور مقابل مراکش

پایگاه خبری فوتبالی - سلیم بن بوانا دروازه بان تیم ملی کومور (قُمُر) در ساعات اخیر در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده است چرا که نمایش جانانه ای در بازی تیم ملی کشورش مقابل مراکش در جام ملت های آفریقا داشت و در یکی از صحنه ها سه توپگیری متوالی داشت.

به گزارش فوتبالی، مراکش با گلهای سلیم املاح و زکریا ابوخلال در مقابل کومور با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید اما اگر توپگیری های فوق العاده دروازه بان کومور نبود، شاید نتیجه بازی طور دیگری رقم می خورد و گلباران سنگین تری برای تیمش ایجاد می شد.

دروازه بان 30 ساله در دقیقه 77 بازی توانست در عرض چند ثانیه سه شوت متوالی را از جانب سه بازیکن مراکش مهار کند تا در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شود و مورد تحسین قرار بگیرد.

دروازه بان تیم ملی کومور در ابتدا ضربه سر شیرجه ای نایف آکرد را مهار کرد. او کمی بعد دو شوت محکم از جانب رومان سایس از ولورهمپتون و آدم ماسینا از واتفورد را مهار کرد.  بن بوانا در دقیقه 83 بازی شب درخشانش را با مهار پنالتی یوسف النصیری از سویا مهار کرد تا نشان بدهد که دروازه بان جسور و توانمندی است.

املاح در دقیقه 16 گل اول بازی را برای مراکش به ثمر رساند و ابوخلال یک دقیقه مانده به پایان بازی گل دوم را ثبت کرد. بدین ترتیب مراکش با هدایت خلیلهوژیچ صعودش به یک هشتم نهایی جام ملته ای آفریقا را نهایی کرد. 

4125