صحبت‌های آنچلوتی پیش از برگزاری فینال سوپرکاپ مقابل اتلتیک بیلبائو

صحبت‌های آنچلوتی پیش از برگزاری فینال سوپرکاپ مقابل اتلتیک بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22 به وقت تهران، دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو فینال مسابقات سوپرکاپ اسپانیا را در ورزشگاه کینگ فهد برگزار خواهند کرد. لوس بلانکوس با پیروزی سه بر دو مقابل بارسلونا و تیم اهل باسک نیز با برتری دو بر یک مقابل اتلتیکو مادرید، جواز حضور در فینال رقابت‌ها را کسب کردند. 

آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "این بازی همانند تمامی فینال‌ها، مهم و خاص است. ما با شور و اشتیاق بالایی وارد میدان خواهیم شد و سعی می‌کنیم بهترین نمایش‌مان را اجرا کنیم و جام را به دست بیاوریم."

"در ماه دسامبر 2 بار با بیلبائو بازی کرده بودیم و هر دو بازی، به شدت برابر بود. البته می‌توان گفت که ما کنترل بیشتری بر بازی داشتیم، اما بیلبائو تیم بسیار خطرناکی است، چون با روش‌های خودشان بازی می‌کنند. خیلی خوب سازماندهی شده‌اند و سعی می‌کنند به پشت دفاع نفوذ کنند. بازی سختی در انتظار ماست."

"وضعیت تیم ما خوب است. بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار داریم که به موقع خود را از زیر فشار خارج می‌کنند و کار مرا برای مهیاسازی تیم بسیار آسان کرده‌اند."

4416