سرمربی نفت مسجدسلیمان در اهواز/ جلسه سرنوشت‌‌ساز باشگاه با مدیران نفتی و شهری

سرمربی نفت مسجدسلیمان در اهواز/ جلسه سرنوشت‌‌ساز باشگاه با مدیران نفتی و شهری

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان امروز در جلسه مهمی حاضر می‌شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روز سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان خلیج فارس ماهشهر است اما این در حالی است که هنوز تکلیف ادامه همکاری فراز کمالوند با باشگاه نفتی مشخص نیست.

کمالوند که پس از بازی با نفت آبادان به دلیل هجوم لیدرها به رختکن تیم اردوی تیم را به نشانه اعتراض ترک کرده بود هنوز راضی به بازگشت نشده اما در اهواز حضور دارد. سرمربی نفت مسجدسلیمان شب گذشته در جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه شرکت کرد و دو طرف به بیان شرط و شروط خودشان پرداختند.

در همین راستا قرار است امروز نیز جلسه‌ای بین مدیران باشگاه و مدیران شهری و نفتی برگزار شود تا همگی به جمع بندی کلی در خصوص وضعیت تیم برسند به و تعیین تکلیف مسائل بپردازند. به نظر می‌رسد ابوذر شجاعی سرپرست باشگاه نفت مسجد سلیمان قصد دارد در این جلسه با حضور همه مسئولان مربوطه یک تصمیم واحد را برای ادامه فعالیت در مسابقات لیگ برتر و بهتر شدن شرایط تیم و باشگاه اتخاذ کند.

به این ترتیب باید دید که پس از این جلسه ماجرای همکاری فراز کمالوند و همچنین دیگر موضوعات نفت مسجدسلیمان مانند وضعیت مالی و شرایط تمرینی چه سرانجامی خواهند داشت.

6641