سه بازیکنی که به انتقال هالند به بارسلونا کمک می‌کنند

سه بازیکنی که به انتقال هالند به بارسلونا کمک می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در نظر دارد که با فروش سه بازیکن مازاد خود در تابستان بعدی بتواند پول خرید ارلینگ هالند مهاجم نروژی را تامین کند.

به گزارش فوتبالی، اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا امیدوار است که بتواند با فروش گریزمان، کوتینیو و ترینکائو در تابستان بعدی مبلغ 110 میلیون یورو درآمدزایی کند و بتواند از این پول برای خرید ستاره نروژی دورتموند استفاده کند. کوتینیو شروع درخشانی در استون ویلا داشته و مدیران بارسا امیدوارند که در نیم فصل حضور قرضی در لیگ انگلیس بتواند بدرخشد و برای خود مشتری با مبلغ حداقل 40 میلیون یورو پیدا کند. گریزمان هم که امسال قرضی به اتلتیکو برگشته، نمایش خوبی داشته و احتمالا تیم مادریدی در پایان فصل با پرداخت مبلغی در حدود 40 میلیون یورو می تواند انتقال را نهایی کند. ترینکائو دیگر بازیکن بارساست که امسال قرضی به ولورهمپتون رفته و اتالان ها روی فروش قرضی وی با مبلغ 30 میلیون یورو حساب می کنند. 

بارسا می داند که انتقال هالند با احتساب مبلغ درخواستی دورتموند، کمیسیون ها و دستمزد این بازیکن برای فصل آینده به حداقل 200 میلیون یورو نیاز دارد و به همین خاطر در حال بررسی گزینه هایشان هستند تا بتوانند این خرید را به سرانجام برسانند.

4125