عراق با زوج ایمن حسین و علاء عباس مقابل ایران

عراق با زوج ایمن حسین و علاء عباس مقابل ایران

پایگاه خبری فوتبالی- پایگاه وین وین در گزارشی به بررسی شرایط چهار گزینه سرمربی تیم ملی عراق برای خط حمله این تیم در بازی مقابل ایران پرداخت.

به گزارش فوتبالی، در گزارش پایگاه خبری وین وین آمده است، پتروویچ سرمربی اهل مونته‌نگروی تیم ملی عراق از بین چهار گزینه زوج خط حمله موردنظر خود برای دیدار با ایران و لبنان در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را انتخاب خواهد کرد.
بر این اساس ایمن حسین مهاجم تیم ام صلال قطر، علاء عباس مهاجم نیروی هوایی عراق و علی یوسف مهاجم الشرطه شرایط بهتری نسبت به علی الحمادی مهاجم ویکمب وندرز انگلستان دارند و پتروویچ بهترین گزینه‌‌ها را انتخاب خواهد کرد.

این در حالی است که رسانه‌های عراقی گزارش دادند سرمربی تیم ملی عراق نام علی الحمادی را از فهرست خارج کرده، چرا که این بازیکن به دلیل مصدومیت حدود دو ماه است در هیچ مسابقه‌ای حضور نداشته و 10 روز هم تمرین نکرده است که به همین دلیل در این اردو حاضر نخواهد بود.

در همین حال گفته می‌شود از بین این گزینه‌ها در بازی مقابل ایران ایمن حسین آماده‌ترین بازیکن است و احتمالاً علاء عباس در کنارش قرار می‌گیرد. به احتمال زیاد پتروویچ به این زوج اعتماد می‌کند و علی یوسف گزینه تعویضی خواهد بود.

گفتنی است دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق هفتم بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد.

6641