طلسم تاجیکی‌ها فردا شکسته می‌شود؟

طلسم تاجیکی‌ها فردا شکسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی پرسپولیس می‌تواند در دیدار فردا مقابل ذوب آهن از دو بازیکن تاجیکی‌اش استفاده کند؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که بیش از 3 ماه از حضور بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس در ایران می‌گذرد اما صفروف و هنانوف هنوز فرصت بازی برای تیم جدیدشان را پیدا نکرده‌اند.

پرسپولیس در حالی این دو نفر را به خدمت گرفت که به خاطر بدهی سنگین به کالدرون، پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته بود. این پنجره چند هفته است که باز شده اما باز هم دقایق بازی وحدت و منوچهر در پرسپولیس روی عدد صفر باقی مانده است. 

یحیی گل‌محمدی در جلسه‌ای که با مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس داشته، درخواست کرده هر چه زودتر تکلیف این دو بازیکن مشخص شود. سرمربی پرسپولیس با درخواست از مسوولان باشگاه برای دریافت استعلام نهایی از فیفا، به دنبال استفاده کردن از منوچهر صفروف و وحدت هنانوف است. قرار است پاسخ این استعلام تا آخر امشب به باشگاه پرسپولیس اعلام شود و در صورتی که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد یحیی در بازی با ذوب آهن از این دو بازیکن تاجیک استفاده خواهد کرد. 

باشگاه پرسپولیس پیش از این کلیه اقدامات لازم از جمله تضمین‌های مالی را به سازمان لیگ داده و از این بابت نگران استفاده از تاجیکی‌هایش نخواهد بود.

وحدت هنانوف یکی از بازیکنان تاجیکی که در برخورد با عیسی آل‌کثیر دچار آسیب دیدگی شد هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده است اما منوچهر صفروف مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد و باید دید در دیدار مقابل ذوب آهن این تیم از صفروف سود خواهد برد یا نه.

فیفا فعلا جوابی به استعلام فدراسیون فوتبال نداده است‌.

7655