رئیس‌جمهور صربستان: استرالیا با دیپورت جوکوویچ خودش را تحقیر کرد/ آنها هیچ اصولی ندارند

رئیس‌جمهور صربستان: استرالیا با دیپورت جوکوویچ خودش را تحقیر کرد/ آنها هیچ اصولی ندارند

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس‌جمهور صربستان درباره اخراج نواک جوکوویچ از خاک استرالیا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، الکساندر وولیچ گفت: مقام‌های دولتی استرالیا با آزار و اذیت نواک جوکوویچ خودشان را تحقیر کردند و او اکنون می‌تواند برای بازگشت به کشور سرش را بالا بگیرد.
رئیس‌جمهور صربستان افزود: پس از تصمیم دادگاه با نواک صحبت کردم و به او گفتم بی‌صبرانه منتظر بازگشتش به صربستان هستیم. نواک به جایی باز می‌گردد که همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد. کسانی که فکر می‌کند با اصول نواک را از کشورشان بیرون کردند نشان دادند هیچ اصولی ندارند. 10 روز با یک تنیسور بدرفتاری کردند تا در نهایت همان تصمیمی را بگیرند که از ابتدا هم می‌دانستند.

الکساندر وولیچ در ادامه اظهار داشت: استرالیا ابتدا اعلام کرد فقط واکسینه‌ شده‌ها می‌توانند وارد این کشور شوند، سپس امکان ورود تنیسورهای دارای نامه معافیت پزشکی تزریق واکسن کرونا را رسانه‌ای کردند. نواک هم بر همین اساس وارد استرالیا شود و هر کاری لازم بود انجام داد. در واقع نواک شکار جادوگران سیاسی شد. آنها در واقع می‌خواستند نشان دهند نظم جهانی چگونه است و می‌تواند علیه همه به کار گرفته شود. شما شاهد یک روند دادگاهی بی‌معنی بودید که دادستان به راحتی دروغ‌بافی می‌کرد.

6641