پیشنهاد جدید بایرن‌مونیخ برای زوله/ بارسلونا در کمین مدافع مونیخی‌هاست

پیشنهاد جدید بایرن‌مونیخ برای زوله/ بارسلونا در کمین مدافع مونیخی‌هاست

پایگاه خبری فوتبالی - آینده‌ی نیکلاس زوله یکی از موضوعات اصلی در بایرن مونیخ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، طبق گفته یولیان ناگلزمان، نیکلاس زوله از باشگاه مونیخی پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت کرده اما هنوز تصمیمی نگرفته است. این مدافع ملی پوش آلمانی تا پایان فصل با بایرن مونیخ قرارداد دارد و مشخص است در صورت عبور از ژانویه، این بازیکن شرایط یک بازیکن آزاد را خواهد داشت. بایرن مونیخ پس از تجربه‌ی داوید آلابا دوست ندارد بازیکنی به صورت آزاد تیم را ترک کند مگر این که مانند مورد ژروم بواتنگ، خود باشگاه چنین تصمیمی بگیرد. برخی دیگر از ستاره های بایرن مونیخ هم قراردادهایشان رو به اتمام است ولی مشکلی در تمدید آن ها وجود ندارد و زوله تنها موردی است که چالش برانگیز شده است. البته بایرن مونیخ با تمدید قرارداد کینگزلی کومان تا سال 2027 نشان داد عزم جدی برای حفظ ستاره های خود دارد. در مورد زوله، یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ اخیرا تایید کرد که باشگاه پیشنهاد خود را برای او ارائه کرده ولی این بازیکن ملی پوش هنوز تصمیم خود را نگرفته است: "او پیشنهاد باشگاه را دریافت کرده ولی هنوز امضاء نکرده است. بیشتر از این چیزی برای گزارش نیست."

ناگلزمان که بنا به گفته‌ی خود نمی خواهد شرایط را برای بازیکن خود سخت کند، عدم امضای قرارداد را امری ورزشی می داند و چنین ادامه می دهد: "این بازیکنان کم سن و سال هستند از این رو اخبار پیرامون آن ها زیاد می باشد. من به مانند کومان و گنبری درگیر چنین موضوعاتی نمی شوم. تصمیم گیری بر عهده باشگاه است. تلاش می کنم شرایط از نگاه ورزشی را بسنجم."

یکی دیگر از اخبار مرتبط به نیکلاس زوله، در مورد علاقه‌ی بارسلونا به این بازیکن می باشد. اما موضوعی که در مورد بارسلونا تفاوت دارد، آن است که این باشگاه اسپانیایی به دنبال انتقال آزاد زوله می باشد. کریستیان فالک این موضوع را چنین گزارش می دهد: "زوله پیشنهاد بایرن مونیخ را رد نکرده ولی پیشنهاد پیشین مورد تأیید او نبوده است. ورود کاتالان ها می تواند شرایط را کمی پیچیده تر کند. بارسلونا مشکلات مالی زیادی دارند ولی انتقال آزاد و دستمزد 10 تا 12 میلیون یورویی با توجه به آزادسازی دمبله قابل اجرا می باشد."

9404