لو رفتن حقوق مدافع ناراضی بارسلونا: کم‌ترین حد ممکن!

لو رفتن حقوق مدافع ناراضی بارسلونا: کم‌ترین حد ممکن!

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده است که رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای از شرایطش در بارسا راضی نیست و انتظار تمدید قرارداد را دارد.

به گزارش فوتبالی، آرائوخو در بارسلونا سالی 900 هزار یورو دستمزد دریافت می کند که در فوتبال کنونی مبلغ ناچیزی به شمار می رود به خصوص برای بازیکنی که 35 میلیون یورو ارزش دارد آن هم در حالی که مدافعان نیمکت نشین نظیر لنگله و اومتیتی دستمزدی به مراتب بیشتر از او دریافت می کنند.

آرائوخو بازیکنی است که از تیم های مختلف انگلیسی پیشنهاد دارد و حتی اخیرا شایعاتی در مورد انتقالش به رئال مادرید مطرح شده است. بازیکن اروگوئه ای قدرت بدنی بالایی دارد و قدرت سرزنی و سرعت خوبی دارد. آرائوخو یک سال و نیم دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و اخیرا شایعه شده که این بازیکن قراردادش را با بارسا تمدید نخواهد کرد تا در سال 2023 رایگان به رئال مادرید ملحق شود.

مشکلات مالی بارسلونا باعث می شود که در حال حاضر توان افزایش دستمزد آرائوخو را نداشته باشند و به همین خاطر وکلای این بازیکن در حال مذاکره با تیم های مختلف هستند چرا که قطعا تیم های دیگر حاضرند تا دستمزدی چند برابر بیشتر را به ارائوخو بپردازند.

بارسلونا برای خرید آرائوخو از بوستون ریور 1.7 میلیون یورو پرداخت که این مبلغ با احتساب پاداش ها به پنج میلیون یورو رسید. حالا مدیران بارسا به هیچ وجه نمی خواهند بازیکنی را از دست بدهند که می تواند در آینده تیمشان نقش مهمی داشته باشد.

4125