عکس؛ حضور مسی و همسرش در ورزشگاه برای بازی پاریسن ژرمن و برست

عکس؛ حضور مسی و همسرش در ورزشگاه برای بازی پاریسن ژرمن و برست

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و یکم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پاریسن ژرمن و برست به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پی اس جی موفق شد با نتیجه دو بر صفر برست را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، غایب بزرگ این دیدار بود و مائوریسیو پوچتینو برای خط حمله تیم خود از مثلث دی ماریا، ایکاردی و کیلیان امباپه استفاده کرده بود و در نهایت هم امباپه در این بازی گل اول پی اس جی را به ثمر رساند و گره گشای تیم پوچتینو در این میدان بود.

لیونل مسی به خاطر ابتلا به کرونا و وضعیتی که داشت، قدری از شرایط بازی دور شده است و به نوعی دچار مصدومیت شده است و همین قضیه موجب شده تا او دور از میادین باشد و این بازی را هم از دست بدهد. اما مسی با وجود اینکه نقشی در این دیدار نداشت و از لیست پی اس جی برای این بازی کنار گذاشته شده بود، با همسر خود یعنی آنتونلا روکوزو به ورزشگاه آمد و در کنار او مشغول تماشای بازی شد.

البته در این تصویر می بینیم که همسر مسی مشغول کار کردن با موبایل خود است و حواسش به بازی نیست اما لیونل مسی در حال تماشای بازی هم تیمی های خود است.

1470