فاجعه‌ای که سرمربی اسبق رئال مادرید در لیگ برتر انگلیس رقم زد

فاجعه‌ای که سرمربی اسبق رئال مادرید در لیگ برتر انگلیس رقم زد

پایگاه خبری فوتبالی - اورتون در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1 بر 2 مقابل نوریچ سیتی مغلوب شد و بدین ترتیب روند آمار و نتایج ضعیف و فاجعه بار این تیم همچنان ادامه پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، رافائل بنیتز در حال حاضر هدایت اورتون را بر عهده دارد. بنیتز در ابتدای فصل 2015/16 سرمربی رئال مادرید بود اما تا نیم فصل بیشتر دوام نیاورد و اخراج شد و زیدان به جای او نشست و دورانی پر افتخار در رئال مادرید با سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد.

اکنون بنیتز که از ابتدای این فصل به جای کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون شده است، در بازی های اخیر بسیار ضعیف عمل کرده است و آماری فاجعه بار در لیگ برتر انگلیس داشته است. بنیتز با شکست مقابل نوریچ سیتی اکنون در 6 بازی اخیر 5 باخت را تجربه کرده است و تنها یک مساوی مقابل چلسی گرفته است.

در واقع اورتون با هدایت رافائل بنیتز در 6 بازی اخیر نتایجی مثل شکست دو بر یک مقابل ولورهمپتون، شکست سه بر صفر مقابل منچسترسیتی، شکست یک بر صفر مقابل برنتفورد، شکست سه بر یک مقابل کریستال پالاس، تساوی یک بر یک مقابل چلسی و شکست یک بر دو مقابل نوریچ سیتی را داشته است.

1470