آمستردام میزبان اولین دیدار خارج از خانه آلمان در سال جدید

آمستردام میزبان اولین دیدار خارج از خانه آلمان در سال جدید

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آلمان در سال 2022 در آمستردام هلند مهمان تیم ملی این کشور برای بازی دوستانه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، تیم هانسی فلیک در بیست و نهم مارس سال 2022 میلادی مصادف با سه‌ شنبه، نهم فروردین 1401 هجری شمسی در ورزشگاه یوهان کرایف شهر آمستردام برابر میزبان خود قرار خواهد گرفت. این دیدار کلاسیک نخستین دیدار تیم ملی آلمان خارج از خانه محسوب می شود. (سه روز قبل آلمان در زینسهایم، ورزشگاه هوفنهایم میزبان حریف دیگری خواهد بود).

هانسی فلیک در این مورد می گوید: "واقعاً خوشحالم که برنامه‌ی ما برای جام جهانی امسال تنظیم شده است و می توانیم آماده سازی مناسبی را آغاز کنیم. من از لیست بازی ها بسیار راضی هستم. بعد از قرعه‌ کشی و حضور در یک گروه جذاب لیگ ملت‌ ها، حریفان جالبی را برای اولین بازی‌ های سال خود در ماه مارس پیدا کردیم. یک بازی دوستانه برابر اولین حریف و سپس یک بازی خارج از خانه مقابل هلند، راهی عالی برای دیدن جایگاه ما در ابتدای سال خواهد بود."

اولیور بیرهوف نیز در این مورد می گوید: "سال 2022 سال فوتبالی است که همه هواداران می توانند منتظر آن باشند. ما همچنین هیجان زده هستیم و در حال حاضر واقعاً انگیزه داریم. ما با چند بازی سخت برای تیم خود شروع می کنیم. آن ها در نیمه‌ی اول سال به مصاف هلند، ایتالیا قهرمان اروپا و انگلیس نایب قهرمان خواهند رفت. با توجه به انتقال جام جهانی به زمستان، هانسی فلیک زمان کمتری برای آماده سازی تیمش دارد و همین امر باعث می شود این مسابقات با شروع بازی خانگی برابر حریف اول، اهمیت ویژه ای پیدا کند. تیم باید به پیشرفت خود ادامه دهد و من مطمئن هستم که بازیکنان تمام تلاش خود را می‌ کنند."

آلمان چهل و چهار بار به مصاف هلند رفته که شانزده پیروزی، دوازده باخت و شانزده تساوی در این مسابقات به دست آورده است. آخرین دیدار در سپتامبر سال 2019 انجام گرفت که الفتال (لقب تیم ملی هلند) در مسابقات مقدماتی یورو 2020 در هامبورگ با نتیجه چهار بر دو پیروز شد.

9404