عکس؛ دی بروینه و بازی با بچه‌هایش پس از شکست چلسی

عکس؛ دی بروینه و بازی با بچه‌هایش پس از شکست چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید و تک گل سیتیزن ها را در این بازی کوین دی بروینه به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی با این پیروزی اختلاف خود را به عنوان تیم صدرنشین با چلسی بیشتر کرد و بدین ترتیب مسیر خود را برای قهرمانی در این دوره از رقابت های لیگ برتر انگلیس هموار تر کرد و به نظر می رسد که با ادامه این روند خیلی زود تر از پایان لیگ به قهرمانی برسد.

ستاره این دیدار کوین دی بروینه بود که با شوتی دیدنی در دقیقه 70 دروازه چلسی را باز کرد و بدین ترتیب هر سه امتیاز را برای تیمش به دست آورد. او پس از بازی دقایقی را در ورزشگاه اتحاد ماند و با بچه هایش در این ورزشگاه مشغول بازی شد و تصاویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شد و وایرال شد که دی بروینه پس از بازی و با وجود خستگی برای بچه های خود وقت گذاشته و در ورزشگاه با آن ها بازی می کند.

دی بروینه از بازیکنان مورد اعتماد پپ گواردیولا و ستاره های اصلی منچسترسیتی است و باید دید که در این فصل آیا می تواند به گواردیولا در شکستن طلسم و قهرمانی سی ال کمک کند یا خیر.

1470