دلیل غیبت رونالدو در بازی مقابل استون ویلا

دلیل غیبت رونالدو در بازی مقابل استون ویلا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی برای دومین بازی متوالی نتواست در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، اما رانگنیک دلیلش را توضیح داد تا شایعاتی بیهوده ساخته نشوند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 21 به وقت تهران، دو تیم استون ویلا و منچستریونایتد از چهارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در ویلا پارک به مصاف هم رفتند. زمانی که ترکیب دو تیم منتشر شد، هیچ نامی از کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی رانگنیک دیده نشد تا این ستاره 36 ساله برای دومین بازی پیاپی غایب بزرگ شیاطین سرخ باشد. 

به نقل از سایت گل، گفته می‌شد که رونالدو جلسه تمرینی روز جمعه را به خاطر مصدومیت از ناحیه عضله ران از دست داده بود و رانگنیک تصمیم گرفت تا او را برای احتیاط بیشتر، در دیدار مقابل استون ویلا هم بازی ندهد. سرمربی موقت من یونایتد پیش از شروع بازی به اسکای اسپورتس گفت: "دلیل غیبت رونالدو؟ به همان دلیلی که بازی در جام حذفی را از دست داد. روز گذشته او پیش از شروع تمرینات او هنوز مصدومیت جزئی داشت و ما تصمیم گرفتیم تا او را مرخص کنیم. بعد از تمرین با او صحبت کردیم و فهمیدیم که بازی کردنش مقابل استون ویلا اصلا منطقی نیست، اما امیدوارم او در دیدار روز چهارشنبه بازی کند."

4416